قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی Paniiz.ir
شرایط و قوانین استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی Paniiz.ir
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی پانیذ به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب سایت فروشگاه اینترنتی پانیذ و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
قوانین عمومی:
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای فروشگاه اینترنتی پانیذ منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و خدمات فروشگاه اینترنتی پانیذ تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر:
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی پانیذ اقدام نماید.
ارتباطات الکترونیکی:
هنگامی که شما از خدمات فروشگاه اینترنتی پانیذ استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به فروشگاه اینترنتی پانیذ ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که فروشگاه اینترنتی پانیذ به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و در صورت بروز مشکل به صورت تلفنی) به درخواست شما پاسخ دهد.
آدرس: استان گلستان شهر گنبد کاووس، ابتدای خیابان سرابی نرسیده بانک ملی روبروی چاپخانه قابوس
تلفن :۰۱۷۳۳۲۳۵۷۲۳-۰۹۱۲۸۶۶۴۷۴۳
ایمیل info@noghre.paniiz.ir
اینستاگرام noghre.paniiz
تلفن خط فروش و پشتیبانی
۰۱۷۳۳۲۳۵۷۲۳
نام صاحب فروشگاه : نیما ملبوسی
سیاستهای رعایت حریم شخصی:
فروشگاه اینترنتی پانیذ به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
فروشگاه اینترنتی پانیذ متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه اینترنتی پانیذ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش:
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.
فروشگاه اینترنتی پانیذ به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان ثبت سفارش میدهد ولیکن از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸ بعد از ظهر روزهای کاری ، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات میباشد.
کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت فروشگاه اینترنتی پانیذ به وسیله ارسال کد سفارش و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند فروشگاه اینترنتی پانیذ همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را مینماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه اینترنتی پانیذ به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه اینترنتی پانیذ محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
فروشگاه اینترنتی پانیذ مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه اینترنتی پانیذ محفوظ است.
هزینه های مالیاتی و پستی :
کاربر می بایست توجه داشته باشد که در هنگام خرید مبلغ کالا با احتساب هزینه پستی(به صورت پست عادی) و مالیت بر ارزش افزوده (کالاهای مشمول قانون مالیاتی) می باشد. بدیهی است در صورت تمایل کاربر نسبت به دریافت حضوری و یا درخواست سایر سرویس های پستی، هماهنگی لازم پیش از ارسال سفارش انجام پذیرد
خسارت در هنگام حمل و نقل
فروشگاه Paniiz.ir همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه پانیذ تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش فروشگاه نگین مارت اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش فروشگاه پانیذ ارسال شود.
سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمتگذاری در فروشگاه پانیذ مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در فروشگاه پانیذ قیمتهای خرده فروشی است که غالباً توسط تولیدکننده و یا تامینکننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت میشوند.
با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، فروشگاه پانیذ نمیتواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسانهایی در بازار و یا اشتباه در قیمتگذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، فروشگاه پانیذ موظف است موضوع را به فرد سفارش دهنده اطلاع دهد (از طریق یکی از راههای ایمیلی – تغییر وضعیت در سایت – sms و یا تلفنی) و سفارش را لغو نماید . ذکر این نکته لازم است که برگشت وجه برای مشتریانی که پرداخت آنلاین انجام دادند ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری پس از لغو سفارش آن ها به حساب بانکی شخص سفارش دهنده انجام خواهد شد.
این نکته قابل ذکر است وقتی مشتری سفارش را ثبت کند (چه پرداخت آنلابن و چه پرداخت در محل انتخاب کند) به معنای تایید نهایی سفارش که منجر به ارسال از سوی Paniiz.ir شود ندارد لذا بعد از بررسی و تایید قیمت و موجودی از سوی فروشگاه پانیذ ، کالا برای مشتری ارسال می شود .
لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال میشود. قیمت کلیه محصولات قیمت تمام شده است و مشتری مبلغ جداگانهای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمیکند و هزینههای بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع رسانی میشود،جداگانه محاسبه شود.
کد تخفیف کالا
با توجه به مراسم و عیدها و یا سالگرد افتتا وب سایت کد های تخفیف در وب سایت گذاشته می شود که شما می توانید با مراجعه وب سایت و دیدن کد تخفیف از ان بهرمند شوید.و همچنین پیشنهاد شگفت انگیز که برای ۴۸ ساعت از کالا اعمال میشود نیز کاربران عزیز می توانید استفاده کنید
نمایندگی
فروشگاه اینترنتی پانیذ در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش اینترنتی و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویسها، تراکنشهای مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی دکمه ها به ایمیلinfo@noghre.paniiz.irاطلاع دهید.
Paniiz.ir خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق ایمیل ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.